niedziela, 6 grudnia 2015


hej hej 

Dzisiaj trochę późno piszę ale wcześniej nie dałam niestety rady a chciałam jeszcze dzisiaj coś napisać. Mam nadzieje że każdy miał udane mikołajki! Jutro już szkoła i kolejny ciężki tydzień,a na pierwszy ogień LN i historia ,na ostatniej matma i wracam do domu :D Dzisiaj spędziłam dzień na dworze ponieważ była ładna pogoda,noo ładna jak na pogodę w Irlandii. Poszłam na spacer do pewnego miejsca w którym porobiłam zdjęcia i wstawię je na dolę postu.Wydaje mi się że idealne miejsce na sesje zdjęciowe. Niestety nie ujęłam na zdjęciach wszystkiego,ponieważ gdy zrobiło się zimno chciałam jak najszybciej znaleźć się w ciepłym miejscu i szybko ruszyłam do domu dziadka żeby się ogrzać. Gdy wróciłam do domu spotkała mnie miła niespodzianka,ponieważ moja koleżanka napisała mi że chce mnie odwiedzić po czym przyszła za 20 minut przynosząc mi prezent z kartką na mikołajki.Strasznie miła niespodzianka. Dziękuję jeszcze raz jeśli to czytasz! :* Teraz muszę się jeszcze trochę nauczyć na technologie i chyba oglądnę jakiś film. Tak jak mówiłam na dole pojawią się zdjęcia z dziś :D papapap,dobrej nocy wszystkim!











3 komentarze: