sobota, 19 grudnia 2015

Hejka! 
Pare dni nie pisałam ale brakowało mi czasu ze względu na naukę. Przez cały tydzien miałam egzaminy, po trzy w jednym dniu. Musze powiedzieć ze nie poszły mi najgorzej jednak trochę nie poszła mi geografia i gotowanie. Uczyłam sie cały tydzien i nie mogłam sobie zorganizować czasu na  pisanie na blogu. Wczoraj skończyłam wcześniej szkole, ponieważ dali nam juz spokój i mogliśmy wyjsć wcześniej Noo i mamy juz przerwę świąteczna! Tyle czekałam na ten odpoczynek od szkoły,aż w końcu sie doczekałam :D
Dzisiaj cały dzień siedziałam w domu, nie robiłam nic pożytecznego hahaha. Pomijając fakt ze wstałam gdzieś ok. 13 o.O tak to jest jak chodzi sie spac o 3 oglądając do późna pamiętniki wampirów. Niedawno skończyłyśmy opakowywać z mama prezenty dla rodziny, bo już za 6 dni lecimy do Polski!!! Nie moge sie doczekać. Lecimy 24 akurat na wigilie :D dodam jeszcze ze ide na bal gimnazjalny z moim kolega! Myślałam ze juz nigdy nie wejdę do tej szkoły a co dopiero bal hahaha :D 
Przed chwila oglądałam sobie YouTuberow. Lubie oglądać Stuu,Reziego i jest ich jeszcze cała masa jednak Stuu to takie pierwsze miejsce :D 
Postanowiłam od początku oglądać wszystkie siedem sezonów Pamiętników Wampirów. Można w sumie powiedzieć ze sześć,ale pewnie kończąc oglądając wszystkie sześć sezonów,siódmy będzie już cały wydany ;D 
Wczoraj byłam z moja mama i koleżanka na drugich świątecznych zakupach. Nasze prezenty sa juz skompletowane dla wszystkich,pokupowalam jeszcze dla siebie jakieś rzeczy i teraz pozostaje mi tylko pakowanie do walizki! Czuje ze to bedą magiczne święta! ❤️To by było na tyle, ide sie wziąsc za swoje zajęcia :) trzymajcie sie! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz