czwartek, 3 grudnia 2015



Hej ludzie! :D

Jestem Gabriela. Jednak jak kto woli, już słyszałam naprawdę dużo wersji jak ludzie na mnie mówią,ale wolę po prostu Gabi. :) Urodziłam się 17 lipca w 2000 roku więc jest już takie mocne 15! Pochodzę z okolic Krakowa ale ok. dwa lata temu przeprowadziłam się do Irlandii,gdzie mieszkam do teraz. Jednak moje serce zawsze zostanie w Polsce. Interesuję się przede wszystkim muzyką. Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania muzyki. Nie mam ulubionego rodzaju,słucham to co mi wpadnie w ucho. Uczęszczałam kiedyś do szkoły muzycznej na saksofon,jednak zrezygnowałam ponieważ brakowało mi czasu na próby. Nie dałam rady pogodzić nauki w gimnazjum ze szkołą muzyczną. Jednak planuje od nowa zacząć granie,ponieważ brakuje mi tego. Próbowałam swoich sił na pianinie i dalej uczę się nowych rzeczy. Uwielbiam śpiewać! Próbowałam już śpiewać gdzie tylko mogłam,zaczynając od ising.pl, kończąc na youtube, hahah  jednak to było kilka lat temu. Z chęcią chodzę na lekcje muzyki w szkole,a za rok wybieram ten przedmiot do zdawania egzaminów tak zwanych tutaj GCSE. :) Moją taką drugą pasją jest robienie zdjęć. Jednak nie polega to na tym że robię zdjęcia liści,drzew czy też zwierząt. Lubię fotografować ludzi,znaczy chodzić na tak zwane ''sesje zdjęciowe'' po czym kończy się to 70 moich zdjęć, a 5 osoby która ze mną idzie hahaha :D Również interesuję się aktorstwem bardzo długi czas,jednak nic z tym nie robię,ponieważ inaczej jest grać coś przed swoją rodziną a inaczej przed zupełnie obcymi ludźmi.Mam nadzieje że kiedyś się odważę wyjść na scenę zagrać lub zaśpiewać. Lubię poczytać jakąś ciekawą książkę,jednak częściej się zdarza że wybieram film :D Lubię chodzić na lekcje technologi,matematyki,muzyki oraz na lekcje polskiego gdzie piszemy różne wypracowania.

Mamy od tego tutaj specjalną polską szkołę gdzie chodzimy w soboty,ponieważ na co dzień chodzę do angielskiej szkoły. Nie cierpię geografii i science ( jest to fizyka,chemia ) po prostu nie mam do tego głowy. Jestem typem osoby,która raczej woli posiedzieć sama. Czasami lubię towarzystwo innych ludzi,gdy siedzimy w dużym gronie,jednak po chwili mam ochotę zostać sama. Nie chce tym powiedzieć że jestem spokojna,bo tak nie jest. Na prawdę trudno we mnie znaleźć spokój hahaha. Mam 3 imiona,ponieważ bierzmowanie miałam rok temu. Gabriela Monika i uwagaaa,pewnie nikt by się nie spodziewał ale na trzecie imię mam Hope. Dałam sobie takie imię,ponieważ oznacza to nadzieje,a jakaś nadzieja zawsze się w moim życiu przyda,nie ważne że będzie w postaci trzeciego imienia. Chciałam też z jednej strony mieć pamiątkę z tego że mieszkam w Irlandii,bo nie wiadomo gdzie mogę znaleźć się za rok. Dlatego dałam sobie angielskie imię.Wyjeżdżając w Polski,zostawiłam całą masę ludzi na których mi zależy,i strasznie za nimi tęsknię. Dlatego jeżdżę co jakiś czas do Polski. Ostatnio byłam na wakacjach i było naprawdę mega!Jeżeli chodzi o moją przyszłość,to nie jest jeszcze ona zaplanowana w 100% ,jednak wiem gdzie się udam po skończeniu szkoły. Wiem że to będzie bardzo ciężki czas poświęcony nauce. Kiedyś nie przykładałam do nauki dużej wagi,jednak teraz jest zupełnie inaczej. Założyłam tego bloga,ponieważ już kiedyś prowadziłam jednego bloga na temat pewnego serialu,i było naprawdę świetne, to pisanie każdego posta. Dużo ludzi czytało mojego bloga. Jednak w pewnej chwili zaczęło mi brakować czasu i chęci. Gdy chciałam wrócić do prowadzenia bloga,zdałam sobie sprawę że nie pamiętam hasła. UPSS. Ale jestem teraz tutaj,gotowa na wyzwania i mam głowę napełnioną nowymi pomysłami. Ten blog będzie o mnie,o moim życiu. Mam nadzieje że znajdzie się ktoś,kogo mój blog zainteresuje. Od każdego przyjmuję jego pomysły co mogę wprowadzić na mojego bloga,oraz każdy negatywny komentarz mnie motywuje,o ile ktoś poda powód dlaczego tak myśli :) Jest jeszcze dużo rzeczy które mam wam do powiedzenia,jednak wszystko ukaże się w następnych postach :)
Na koniec jedno,a w sumie dwa z moich zdjęć.

ZAPRASZAM! 

11 komentarzy: